wtorek, 17 stycznia 2017

Brudny Róż - makijaż krok po kroku.




Dziś przychodzę do was z makijażem krok po kroku. Takich postów nie było już bardzo dawno i zamierzam to zmienić. Makijaż który dziś zaprezentuje jest prosty do wykonania i można go śmiało nosić na co dzień. Pięknie podkreśla niebieską tęczówkę. Na dole posta dodam spis użytych kosmetyków.


W wewnętrznym kąciku oka nakładam jasny złoty cień,


a w zewnętrznym ciemny przybrudzony róż, wyciągając go w kierunku brwi i poonad załamanie powieki.


Na środek powieki dałam różowo złoty połyskujący cień.


Następnie rozblendowałam kolory wyciągając je w kierunku brwi. 


Dolą powiekę pomalowałam tak samo jak górną, zewnętrzny kącik górnej powieki przyciemniłam odrobinę bordowym matem.


Następnie zrobiłam kreskę od połowy powieki brązowym linerem i dolną jej część podkreśliłam złotem. Na linię wodną cielista kredka.


Wystarczy wytuszować rzęsy i makijaż oczu gotowy.










Użyte kosmetyki:

Twarz :

Baza: Catrice biała Prime and Fine
Podkład: Manhattan Endless Perfection Make Up - 58 Soft Ivory
Korektor: Catrice Liquid Camouflage - 020 Light Beige
Puder: Essence Get Picture Ready - 10 Selfie Finsh
Brązer, róż i rozświetacz: paletka W7 The Cheeky Trio 

Oczy:

Baza: Color Tattoo  - Creme De Rose 91
Cienie: Kiko Milano Smart - 02
NYX Hot Singles - HS73 Sex Kitten
My Secret Matt - 516
Catrice Kaviar Gauche -  C01 Iris Sauvage - ciemno bordowy cień
Eyeliner: Manhattan Gel Eyeliner - Brown 93V
P2 Fabulous Beauty Gala LE - Club Spirit Eyeliner - 010 Glitzy Gold
Brwi: Catrice Eyebrow Set
Maskara: Max Factor Masterpice Max - Black


Usta:

Konturówka: P2 Perfect Color - 130 First Lady
Pomadka; Essence Me & My Umbrella LE Matt Lipstick - 02  I Love Rainy Days



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz