wtorek, 25 marca 2014

Pieprz i sól - krok po kroku.

       Dziś czarno-białe kocie oko, które będzie pasować do każdego koloru oczu, włosów i karnacji. Czyli taki uniwersalny makijaż wieczorowy i nie tylko jeśli nie boicie się mocnych makijaży.














I coś dla okularnic , bo im też będzie pasował ;D




Nie dodaje listy kosmetyków , bo wydaje mi się , że przy tej kolorystyce jest to zbędne.




Na całą górną powiekę ruchomą nałożyłam białą kredkę która posłuży jako baza i wzmocni biały cień.




NA 3/4 powieki nakładam biały cień,




Na resztę czarny rysując od razu kształt jaki chce osiągnąć.




Blenduje górna linie czarnego cienia, jeśli trzeba można wzmocni kolor dając kolejną warstwę czerni. Na granicy obu cienie rozprowadzam szary cień i zaznaczam nim również załamanie powieki 





Dolną powiekę zaznaczam tymi samymi kolorami w tej samej kolejności co na górnej.




Całe oko obrysowuje czarną kredką,




na linii górnych rzęs rysuje kreskę linerem.




Ja na środek powieki nałożyłam jeszcze odrobinę srebrnego brokatu. Tuszujemy rzęsy czarną maskarą i gotowe.
Na usta i policzki nałożyłam chłodny róż.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz