niedziela, 27 lipca 2014

Weekendowe stylizacje.

           Od jakiegoś czasu mam bzika na punkcie sukienek i nosze je przy każdej okazji. Dziś krótki post z weekendu plus jedna ze stylizacji dla Krągłości.pl.




             Sobota 26.07

Sukienkę ze zdjęć kupiłam jakieś 7 lat temu w Pepco, kosztowała grosze i jest dowodem na to, że można kupić tanio ciuch który posłuży na przez lata. Jej uniwersalny kopertowy krój od lat nie wychodzi z mody, a ja od lat ją uwielbiam.




Niedziela 27.07


Czerwona sukienka z Bon Prix z pięknym koronkowym wykończeniem na plecach. Mam to szczęście, że udało mi się znaleźć miejsce gdzie kupuje ich ciuchy za grosze, dzięki czemu moja szafa wzbogaciła się w przeciągu ostatniego półtorej roku.





I na koniec ostatnia stylizacja dla Krągłości.pl sukienkę znacie już z poprzednich postów klasyczna mała czarna.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz